שיעורי וידאו בעברית

  • slide3
  • slide5
  • slide1

שיעור וידאו: מתחילים לסרוג – פרח מס' 4 12.01.2015

פרח סרוג על בסיס פופקורן

כשרק עליתי לארץ, הייתי בטוחה, שהחורף זה העונה האהובה עלי ושיהיה לי מאוד קשה בחום ובשמש. שנים עברו מאז ועכשיו אני יושבת בחדר, רועדת מקור +20! מעלות וחושבת "מתי יבוא הקיץ?"

הנשמה שלי דורשת הרבה אור וצבעוניות, והיום אני מארגנת את זה בסריגת פרח יפה ומבריק על בסיס פופקורן בשתי שכבות.

אינני יודעת לאיזה פרח, פרח זה דומה, אבל הוא מאוד יפה ומתאים לקישוט דברים רבים. ניסינו לעשות שיעור כמה שיותר ברור, ואני מקווה שאם הידיים שלכן לא קפואות כמו שלי, תסרגו אותו בשמחה ותהנו.

איך סורגים פרח על בסיס פופקורן:

  1. מעלים חוט על המסרגה.
  2. סורגים צמה משלוש עיני שרשרת וסוגרים אותה לעיגול עם עין שטוחה.
  3. שורה 1: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, *שתי עיני שרשרת וחצי עמוד לתוך הטבעת* 5 פעמים וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.
  4. שורה 2: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, *מתחת לכל קשת: חצי עמוד, שלוש עיני שרשרת, פופקורן מחמישה עמודים, שלוש עיני שרשרת וחצי עמוד* – 5 פעמים. וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.
  5. שורה 3: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, שלוש עיני שרשרת, חצי עמוד מעל חצי העמוד בשורה הקודמת, * חצי עמוד מעל חצי העמוד בשורה הקודמת, שלוש עיני שרשרת, חצי עמוד מעל חצי העמוד בשורה הקודמת* – כך סורגים עוד ארבע קשתות מאחורי הפופקורנים- סה"כ יוצא חמש. סוגרים את השורה עם עין שטוחה.
  6. שורה 4: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, *סורגים מתחת לקשת: חצי עמוד, חמש עיני שרשרת, פופקורן מחמישה עמודים כפולים, חמש עיני שרשרת, חצי עמוד* – 5 פעמים, וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.
  7. שורה 5: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, *מתחת לקשת הצדדית חצי עמוד, עמוד מקוצר, חמישה עמודים, שתי עיני שרשרת, חצי עמוד מעל הפופקורן, שתי עיני שרשרת, חמישה עמודים, עמוד מקוצר וחצי עמוד* – כך מסיימים את חמשת עלי הכותרת של השורה השניה וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.

עוד לא נרשמתן לקבלת שיעורים חדשים במייל? לא נורא, תמיד אפשר לעשות את זה פה>>.

בבקשה, אם אהבתם את השיעור אל תשכחו לשים לייק. אחרת איך נדע שלא עבדנו לשוא?

נשמח לראותכן


 


חיפוש