שיעורי וידאו בעברית

  • slide3
  • slide5
  • slide1

שיעור וידאו: מתחילים לסרוג – פרח מס' 3 24.12.2014

flower_crochet_3

קודם כל רציתי להגיד לכל החברות שלי חנוכה שמח! אני בטוחה שלכולן היה כיף, בית מלא אור ונחת. מקווה שהכנתן ואכלתן הרבה סופגניות, לביבות ושאר מטעמי חנוכה שיספיקו עד לשנה הבאה.

חופש, ילדים, משפחה, שמחה – דברים אלו מחזיקים אותנו כל החיים ומחזקים אותנו בכל יום מחדש. אם למישהי יש זמן ורצון ללמוד בתקופה נעימה זאת, אני רוצה לתת לכן במתנה שיעור חדש וקצת קשה. ניסיתי לעשות אותו כמה שיותר מפורט וברור, ואני מקווה שתצליחו!

אני מציגה לכן פרח תלת מימדי עם חמישה עלי כותרת בשתי שורות. שימו לב איך אנו בקלות משתמשות בעמודים עם גבהים שונים כדי לעגל את עלי הכותרת.

איך סורגים פרח עם חמישה עלי כותרת בשתי שורות:

  1. מעלים חוט על המסרגה
  2. סורגים צמה מ-5 עיני שרשרת וסוגרים אותה לעיגול עם עין שטוחה.
  3. שורה 1: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, אחר כך תשעה חצאי עמודים לתוך הטבעת וסוגרים שורה עם עין שטוחה.
  4. שורה 2: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, *שלוש עיני שרשרת, עוקפים עין שרשרת וסורגים חצי עמוד לעין הבאה* – 5 פעמים. וסוגרים שורה עם עין שטוחה.
  5. שורה 3: סורגים מתחת לקשת *חצי עמוד, שתי עיני שרשרת, עמוד, 5 עמודים כפולים, עמוד, שתי עיני שרשרת, חצי עמוד* – כך עושים חמישה עלי כותרת של השורה הראשונה וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.
  6. שורה 4: סורגים עין שרשרת אחת כדי לתת גובה לשורה, *שלוש עיני שרשרת, חצי עמוד לעין של חצי העמוד בשורה הראשונה* – 5 פעמים, וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.
  7. שורה 5: סורגים מתחת לקשת *חצי עמוד, שלוש עיני שרשרת, עמוד כפול, 7 עמודים משולשים, עמוד כפול, שלוש עיני שרשרת, חצי עמוד* – כך עושים חמישה עלי כותרת של השורה השניה וסוגרים את השורה עם עין שטוחה.

עוד לא נרשמתן לקבלת שיעורים חדשים במייל? לא נורא, תמיד אפשר לעשות את זה פה>>.

בבקשה, אם אהבתם את השיעור אל תשכחו לשים לייק. אחרת איך נדע שלא עבדנו לשוא.

נשמח לראותכן


 

 

לפוסט זה 2 תגובות.

  1. מאת בת שבע:

    תודה רבה!
    הוראות ברורות!


חיפוש